piątek, 11 maja 2012

Candy, licznik a może komentarze..

No właśnie... Dziś mija rok kiedy zmotywowana pozytywnym kopem przyjaciółki zabrałam się za prowadzenie bloga na poważnie. I nie żałuję :) Poznałam wielu wspaniałych ludzi, brałam udział w kilku fajnych zabawach. Tradycją blogową jest ogłaszanie candy lub jakiejś zabawy w rocznicę powstania bloga. Więc tak samo będzie i u mnie. Zastanawiałam się co będzie fajniejsze: candy, łapanie licznika a może "enty" komentarz... Ale że jestem też nałogową konkursomaniaczką postanowiłam dać wam małe wyzwanie :P

Przygotowałam sobie materiały do wyhaftowania obrazeczka. A waszym zadaniem będzie odgadnąć co ja też takiego haftuje :)

Zasady:
- zabawa trwa od dziś do dnia kiedy przedstawię przedostatnią odsłonę mojej pracy (czyli może to być tydzień, miesiąc albo i dłużej :P )
- żeby brać udział w zgadywane musicie zapisać się pod tym postem oraz umieścić info o zgadywance na swoim blogu
- propozycje obrazka (najlepiej zdjęcie), który haftuje proszę przesłać na misia-be@tlen.pl , proszę o nie pisanie swoich propozycji w komentarzach!!
- proszę propozycję podpisywać takim samym nickiem jaki pojawi się na blogu przy komentarzu
- można zgadywać kilka razy wg. zasady: mój jeden post z obrazkiem = twój jeden komentarz pod postem + jedna propozycja na maila
- wśród osób, które odgadną co  też dziubdziam wylosuję nagrodę. Na początek zdradzę, że będzie to zestaw do haftu. Z każdym postem będę coś dodawać :P


A teraz kilka niejasnych podpowiedzi :P
- haftuje na kanwie '20 - w oryginale jest inny materiał
- wszystkie kolorki widzicie na zdjęciach
- wzór ma 173x173 krzyżyki
- jest to obrazek z serii kilkunastu prac o podobnej tematyce
- nie jest to wzór z jakiegoś zestawu a z gazetki, strony internetowej producenta lub jakiejś publikacji


Kolejne podpowiedzi w następnych postach :) Mam nadzieję, że znajdą się chętni do zabawy :)

24 komentarze:

Marina pisze...

Ależ powiało tajemnicą;) Kolorami mulinek zachwyciłam się natychmiast!

Daniela pisze...

Pozdrawiam, ale tajemnicy chyba nie rozwiążę!

artemida pisze...

Bardzo lubię wszelkie zagadki, więc dołączę do zabawy.

Jagna pisze...

świetny pomysł :) chętnie wezmę udział :)

Anonimowy pisze...

Spróbuję może uda się zgadnąć ;)
hiperbola@onet.pl

Zimna29 pisze...

Pierwszy raz się z czymś takim spotykam! Z zainteresowaniem, zgłaszam się do zabawy i zapraszam do siebie na konkurs! Pozdrawiam!

Edyta pisze...

Rany Julek ni czorta nie wiem a będę teraz o tym myślała i myślała. Tajemniczo pozdrawiam :))

Krzyżykowe szaleństwa pisze...

Oczywiście, że biorę udział. Niestety pojęcia nie mam co to będzie :-)Pozdrawiam!

Unknown pisze...

to bedzie jakis chwaścior może ?:D:D

Muszelka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Renata pisze...

Ja już wiem!!!!!!

anenia pisze...

Zgłaszam się do zabawy :-)
mam nadzieję że dobrze odgadłam :-)

Muszelka pisze...

Z przyjemnością dołączę do zabawy choć zielonego pojęcia nie mam co to może być. Kolorki są przecudne więc praca będzie śliczna...

Tami pisze...

Dołączę z chęcią do zabawy :)

Ela pisze...

bedziesz miała śliczny obrazek:)
rozwiązanie wysłałam na maila:)
Pozdrawiam:)

Mysia pisze...

A ja już wiem, zaraz umieszczę banerek i odp wysyłam mailem ;o)

Anonimowy pisze...

Wysylam maila - wiem co to jest :)
- uszebi

lejdi.ana pisze...

zapisuję się do zgadywanki:)

violka pisze...

Posłałam drugiego maila :)

basiulula pisze...

Uwielbiam tę serię więc doskonale wiem co wyszywasz:)

bk110 pisze...

zabawa zapowiada się przednie :-)
Kolorki mi się podobają będę zgadywać ale i tak ciekawa jestem co to będzie

Dominika pisze...

To ja się przyłączm.

Ania Ploch pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ania Ploch pisze...

hmm.... na kanwie mówisz.... a iloma nitkami maksymalnie wyszywałaś?